Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

2+2=5


36 σχόλια:

  1. Πιστευω οτι το παιδι αντεδρασε σωστα και οτι δεν ηταν αναγκαιο να το σκοτωσουν, το βιντεο εχει πολυ νοημα. Καποιοι προσπαθουν να περιορισουν την ελευθερια της σκεψης των παιδιων και οχι μονο!
    ΝΕΚΤΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προσωπικά μου άρεσε που το παιδί αντιδρούσε σωστά απέναντι
    στον δάσκαλο του που έλεγε 2+2=5 και το παιδί έλεγε το αντίθετο 2+2=4
    και το σκότωσαν,πρέπει όμως να πολεμάμε για τις ιδέες μας
    ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το βίντεο που μόλις παρακολούθησα μου έκανε πολύ εντύπωση , γιατί είναι ανεπίτρεπτο να γίνονται τέτοια πράγματα στις μέρες μας. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο στο βίντεο αυτό, είναι πως το παιδί στο τέλος αντιστάθηκε και έγραψε στο τετράδιο του ότι «2+2=4″ και όχι «2+2=5″ όπως είχε πει πιο πριν ο δάσκαλος.Στις μέρες μας θα έπρεπε το κάθε παιδί να πει τη γνώμη του χωρίς να φοβάται , και οι δάσκαλοι θα πρέπει να συνεργαστούν και να ακούν τους μαθητές άμα έχουν κάποια αντίρρηση για κάποιο θέμα.Επίσης πιστεύω πως το βίντεο είναι λίγο υπερβολικό , γιατί συνήθως οι δάσκαλοι απλά τους φωνάζουν ή απλά τους μιλάνε και δεν τους σκοτώνουν.
    ΚΥΡΙΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με πολυ βαθυ νοημα για την σημερινη γενια και τις συνθηκες στα σχολεια !!1!!!11!!! ενα βιντεο που πρεπει να προβληθει παντου και να συζητηθει απο μαθητες και δασκαλους..Το μηνυμα που περναει ειναι σημαντικο και μενει στην συνειδηση μας για αρκετο καιρο με την προβολη του βιντεο!1!!!!11!!!!
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βάθυ νόημα και αρκέτα διαπεραστικό στο κοινό. Υπόδειγμα ανθρώπου ο μικρός, έδρασε σωστά και εξέφρασε την γνώμη του χωρίς να φοβάται. Οι νέοι σήμερα πρέπει να αντιδρούν έτσι για να διεκδικούν τα δικαιώματα τους χωρίς φόβο.
    ΙΩΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το βιντεο ηταν ενδιαφερον γιατι ο δασκαλος ηταν πολυ κακος με το παιδι και οι αλλοι μαθητες δεν αντεδρασαν σε αυτο που εκανε ο δασκαλος. Αυτο το βιντεο πρεπει να το δουν και αλλα σχολεια και να πουν τη δικη τους αποψη
    ΣΠΕΤΙΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ παιδιά για τη συμμετοχή και τα σχόλιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από οτι καταλάβαμε το σχολείο καταπιέζει τα παιδιά έτσι ώστε να συμφωνούν απόλυτα με τα δικά τους πιστεύω. Όποιος αρνηθεί να συμφωνήσει με τα πιστεύω τους "εκτελείται" για την διαφορετική του γνώμη έτσι ώστε να μην επηρεάσει την γνώμη των συμμαθητών του. Ακόμα και αν η άποψη των καθηγητών είναι λάθος, δεν έχει δικαίωμα στην ελεύθερη σκέψη και πρέπει να ακούσει αυτό που του λένε οι καθηγητές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτο το βιντεο προσπαθει να περασει το μηνυμα οτι καποιοι απαγορευουν την ελευθερια σκεψης των παιδιων και οποιος δεν υπακουει τιμωρειτε παραδειγματικα για δουν τα αλλα παιδια τι να μην κανουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το βιντεο αυτο ηταν για την μειωμενη εωσ και μ η υπαρξη της ελευθεριας τησ γνωμησ σε καποιες χωρες. Ενας μονο δεν μπορει να κανει την διαφορα γιατι η εξεγερση του καταπνιγεται οποτε πρεπει να υπαρχουν πολλα ατομα που να εχουν το θαρρος να αντιτεθουν σε αυτα που μας μαθαινοθν λαθος οι κυβερνησεις και οι πολιτικοι

    Σαββίνα ηταν χαλλιιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από οτι καταλάβαμε το σχολείο καταπιέζει τα παιδιά έτσι ώστε να συμφωνούν απόλυτα με τα δικά τους πιστεύω. Όποιος αρνηθεί να συμφωνήσει με τα πιστεύω τους "εκτελείται" για την διαφορετική του γνώμη έτσι ώστε να μην επηρεάσει την γνώμη των συμμαθητών του. Ακόμα και αν η άποψη των καθηγητών είναι λάθος, δεν έχει δικαίωμα στην ελεύθερη σκέψη και πρέπει να ακούσει αυτό που του λένε οι καθηγητές. Ο μαθητής ήταν γενναίος και δεν φοβήθηκε να πει αυτό που πιστεύει πως είναι το σωστό.

    Αλέξανδρος Παπαδόπουλος
    Γιάννης Παπαϊωάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το βίντεο αυτό μας πέρασε το μήνυμα ότι προσπαθούν να μας μάθουν πράγματα τα οποία δεν ισχύουν παρά την θέλησή μας και αν τα αμφισβητίσουμε θα υποστούμε τις συνέπειες
    Μαρία Φ. Στέλλα Π. Ειρήνη Σ. Ευρυδίκη Φ. Γεωργία Τ. Μαριαλένα Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αρχικα με τι σκοτωσαν το παιδι που υποστηριζε την σωστη λυση?
    το βιντεο ηταν σχετικα ενδιαφερον και περνουσε ενα σημαντικο μηνυμα που ακομα να καταλαβω ποιο ειναι...επισης 2+2=4 ....και καλα θα κανει ο 'καθηγητης' να παει σε κανενα ψυχιατρειο......
    ΣΟΦΙΑ Σ.,ΣΑΠΦΩ Π.,ΜΑΡΙΑ Π. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτο το βιντεο προσπαθει να περασει το μηνυμα οτι καποιοι απαγορευουν την ελευθερια σκεψης των παιδιων και οποιος δεν υπακουει τιμωρειτε παραδειγματικα για να δουν τα αλλα παιδια τι να μην κανουν. Τελος,πιστευω πως το παιδι επραξε πολυ σωστα διοτι παντα πρεπει να υπερασπιζομαστε το δικαιο αλλα πιο πολυ τον εαυτο μας!!
    ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΙΑΚΟΣ,ΒΑΣΙΛΗς ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΑΛΑ ΑΡΧΗΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με τα οπλα τι φαση τους εκοψε η κυβερνηση το budget????

    $TEF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήτανε μια ωραία ταινία που όλοι οι χαρακτήρες παρίσταναν και ένα παράγοντα της σημερινής εκπαίδευσης. Η ταινία αυτή θέλει να ξυπνήσει τους ανθρώπους και κυρίως τους νέους. Το βίντεο πρέπει να κοινοποιηθεί για να το δούνε και άλλα σολεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 2+2=5
    2+2=4
    2+2=22
    is here!!!! ηταν πολυ καλο αν και μερικοι δεν καταλαβανε χριστο το καλυτερο σημειο ηταν οταν χωρις οπλα τον σκοτωσαν. προσωπικα ηταν για τα μουτρα σας. ελπιζω στο επομενο βιντεο να καταλαβουμε και κατι
    .....


    γιωργος #4
    στεφανος #5
    δημητρης #6
    αγγελος #8
    γιωργος #11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το βίντεο που παρακολουθήσαμε ήταν ενδιαφέρον με βαθύ νόημα.Πιστεύω ότι τέτοιου είδους διαπαιδαγώγηση στις μέρες μας είναι ανεπίτρεπτη.Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν το θάρρος του μικρού παιδιού που δεν δίστασε και δεν φοβήθηκε να εκφράσει τα πιστεύο του.
    ΥΓ: αυτο το μαθημα θυμιζει το μαθημα του κ Λαλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το βίντεο έχει ένα πολύ βαθύ νόημα το οποίο μας δείχνει να μην πηγαίνουμε πάντα με την μάζα αλλά να υπαγορεύουμε την γνώμη μας σε κάτι που δεν μας φαίνεται σωστό. Ειρήνη Α. Θόδωρος Π. Δέσποινα Π. Νίκος Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το βίντεο που μόλις παρακολουθήσαμε ήταν ενδιαφέρον και με βαθύ νόημα. Ακόμα και σήμερα, σε όλο το κόσμο, τα παιδιά και γενικότερα όλοι οι άνθρωποι δεν μπορούν να εκφράσουν ελεύθερα τις απόψεις τους και στη προκειμένη περίπτωση τις αντιρρήσεις τους. Η αντίδραση του παιδιού στο λάθος του καθηγητή ήταν σωστή και ιδιαίτερα γενναία. Με αυτό το τρόπο αντιλαμβανόμαστε ότι πρέπει να εκφράζουμε την γνώμη μας, ακόμα και σε αυστηρά πλαίσια.
    Ελισάβετ Α., Όλγα Α., Μαρία Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΡΕΕΕΕ!!!ΦΤΕΡΝΕΣ ΤΡΩΤΕ!!!ΤΑ ΟΠΛΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΤΕ!!!2+2=5 ΑΛΛΙΩΣ alahou akbar!!
    ΝΙΚΟΣ ΤΖΕΙΡΑΝΙΔΗΣ-ΦΩΤΗΣ ΒΡΟΧΙΔΗΣ-ΠΛΑΤΥΠΟΔΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το νοημα του βιντεο ηταν το θαρρος του παιδιου να μην διστασει να λεει την γνωμη του οτι 2+2=4.Γιωργος Δερμεδεσιωτης-Δουκας Γιαγκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στο βίντεο που μόλις παρακολουθήσαμε είδαμε ότι ο καθηγητής είναι ιδιαίτερα αυστηρός και θεωρείται εκτελεστικό όργανο και ό,τι ανακοινώνει είναι νόμος και δεν υπάρχουν αντιρρήσεις. Επίσης παρακολουθήσαμε ότι παρ'όλη την αυστηρότητα του καθηγητή ένας μαθητής με σθένος έκφρασε την αντίρρησή του. Το μήνυμα που μας δίνει αυτό το βίντεο είναι ότι πρέπει να εκφράζουμε ελεύθερα την γνώμη μας, ακόμη και σε αυστηρές περιστάσεις με οποιαδήποτε συνέπεια ακολουθήσει. Τέλος, πρέπει να είμαστε γενναίοι και να υποστηρίζουμε τις απόψεις μας και να μην φοβόμαστε να μιλήσουμε.
    Ελισάβετ Γ., Γιάννης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το βίντεο που μόλις παρακολουθήσαμε, ήταν ένα βίντεο διαφορετικό απο τα άλλα με βαθή νόημα. Δεν είναι υποχρεωτικό να υποτασσόμαστε στο τι μας επιβάλουν οι μεγαλύτερες δυνάμεις , και πρέπει να κάνουμε αυτό που θεωρούμε εμείς σωστό , ανεξάρτητα του αποτελέσματος. Αυτό το βίντεο δείχνει μια γενναία πράξη ενός μικρού παιδιού που μπορεί να έχει γνώμη και άποψη για το τι συμβαίνει γύρω του, χωρίς να το νοιάζουν οι επιπτώσεις. Έλενα Δ., Βένος Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το video θέλει να μας πει ότι η εξουσία έχει πάντα δίκιο ενώ ότι πούμε εμείς είναι λάθος.
    Αναστάσης Δεϊρμεντζόγλου, Γιώργος Κρήτας και Γιώργος Κυπριανίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το βίντεο ήταν πολύ ωραίο με βαθύτατο νόημα και ένα ισχυρό ηθικό δίδαγμα. Μοιάζει λίγο με τον Χίτλερ. Όλα αυτά τα διαπαιδαγογικα συστήματα μπορούν να λυθούν μόνο με έναν τρόπο 1 ευρό βενζίνη και 10 λεπτά σπίρτα.Υ.Γ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΤΟΥ ΚΌΒΕΤΑΙ Η ΜΑΓΚΙΆ ΤΟΥ ΔΆΣΚΑΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. "Do it correctly"..Μονο απο αυτην την προταση μπορειτε να καταλαβαιτε τα παντα..Αν αληθεια εχεις πιστη στον ευατο σου και στο αληθινο και αν τα λογια που λες ειναι οντως σωστα υποστηριξε το μεχρι τελους οσο κακο και αν ειναι το τελος και ας μην σε ενδιαφερει η κριτικη που θα παρεις απο τους ανρθωπους που πραττουν λαθος πιστευονας οτι υποστιριζουν το σωστο, αν πεθανεις θα πεθανεις για την αληθεια και οχι για κατι που σε αναγκασαν να πεις η να πραξεις.. KYSSIDOY. 2+2=4 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το βίντεο που παρακολουθήσαμε πριν λίγο, θέλει να μας δείξει ότι τα παιδιά πολλές φορές δεν μπορούν να εκφράσουν ελεύθερα την γνώμη τους. Την ανώτατη εξουσία την έχει το σχολείο και δεν κυριαρχεί η άποψη και γνώμη των μαθητών. Το παιδί αντέδρασε σωστά απέναντι στον δάσκαλο, γιατί όπως ξέρουμε 2*2=4 ΚΑΙ ΌΧΙ 2*2=5. Παρά την αντίδραση του πρώτου παιδιού, σωστά φέρθηκε και στο τέλος το παιδί γράφοντας την σωστή λύση της πράξης και όχι αυτό που του έλεγε ο καθηγητής του, το οποίο ήταν λάθος. Το βιντεάκι αυτό έχει βαθύ νόημα και προσπαθεί να μας ευαισθητοποιήσει με κάθε τρόπο.
    Ράνια Η., Νίκος Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το βιντεο που είδαμε έχει πρωταγωνιστή την ελευθερία έκφρασης του λόγου που δικαιούται να έχει ο καθένας μας.Πιο συγκεκριμένα μπορούμε να πούμε πως αυτή η ελευθερία κρύβεται πίσω από ένα αγόρι το οποίο υπερασπίστηκε δικαίως την άποψη του, ξέροντας πως μπορεί να βρει πολύ εύκολα τον μπελά του. Έτσι, καταλαβαίνουμε ότι το βιντεο που μόλις παρακολουθήσαμε είναι από μόνο του μια τολμηρή διαμαρτυρία υπέρ των δικαιωμάτων που πρέπει να έχει ο κάθε άνθρωπος στο να μιλά ελεύθερα.

    Αλεξάνδρα Γ. Κατερίνα Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το παιδακι εχει διαφορετικη γνωμη απο τον καθηγητη του και προσπαθει να την εκφρασει δινοντας του ως απαντηση την γνωμη του στην προσθεση ..ο καθηγητης του ομως ειναι καθετος στην αποψη του παιδιου,ετσι φερνει μεσα στην ταξη τους τρεις μεγαλυτερους και καλυτερους μαθητες που ειχε για να δωσουν στον μικρο την σωστη απαντηση (2+2=5) ...δινεται μια τελευταια ευκαιρια στον μικρο μαθητη να αλλαξει την αποψη του και να ακολουθησει το συστημα.. μεσα απο αυτο το βιντεο καταλαβαινουμε πως ο καθενας μπορει να εχει μια διαφορετικη σκεψη-αποψη απο καποιον αλλον..ετσι θα πρεπει να εκφραζουμε ελευθερα την γνωμη μας εστω και αν οι υπολοιποι ανθρωποι διαφωνουν με εμας.. τελος μεσα απο το βαθυ νοημα του κειμενου μαθαινουμε να μην πηγαινουμε παντα με την μαζα αλλα να υπαγορευουμε την γνωμη μας σε κατι που δεν μασ φαινεται σωστο
    Τατιανα Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το βίντεο είχε ένα πολύ βαθύ νόημα που μας δείχνει ότι ο καθένας πρέπει να έχει δικιά του γνώμη και να μην αφήνει τους άλλους να τον κάνουν ότι θέλουν. Θωμάς Δ.-Τζουλιάνο Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή